wtorek, 20 maja 2014

Ask and attention

Piszcie tu wasze pytania i uwagi
tylko proszę, bez głupich pytań
dobra, mogą być i głupie 
TA ZAKŁADKA JEST RÓWNIEŻ NA SPAM

1. Mam także do was prośbę. Proszę, doceńcie moje wypociny i czytając zostawcie komentarz.
To dla mnie bardzo ważne, gdyż motywuje mnie do pracy i dalszego działania.
Wyrażajcie także swoje prawdziwe opinie, oraz poprawiajcie mnie,
gdyż tekże jestem tylko człowiekiem i robię błędy.
Niech wasze komentarze nie polegają tylko na 
"Jest super, odwiedź mnie na moim blogu '...' "
gdyż to od razu świadczy, że nawet nei przeczytaliście

2. Jeśli naprawdę wam zależy, bym odwiedziła was blog, lub informowała o nowych wpisach, 
piszcie właśnie w tej rubryce. Zawsze postaram się zajrzeć, ale pamiętajcie,
by mi także poświęcić trochę czasu 

3. Pod tym postem zostawiajcie informacje na temat nowych rozdziałów na blogach, które czytam.

4. Jeśli zaczynacie czytać- radzę od razu włączyć listę postaci, gdyż można się pogubić

6. Po tym jak przeczytam wasz blog/rozdział, usuwam komentarz

5. Poszukuję bety! Chętni pisać na maila fayever@wp.pl
Pozdrawiam 
-A


4 komentarze:

  1. http://oko-w-oko-z-przeznaczeniem.blogspot.com/

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szesnastoletnia Gryfonka. Przyjaciółka Złotej Trójcy. Konflikt z Draconem Malfoyem. Czy dzięki niej szósty rok zakończy się dobrze?
    Zapraszam na moje opowiadanie i liczę, że pozostawisz po sobie ślad :)
    http://youaremyhorcrux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Opowiadanie ciekawe. Liczba i skomplikowanie postaci świadczy o tym, że masz pomysł jak pisać to opowiadanie. W sumie w fandomie dużo więcej opowiadań jest o Lilly i Jamesie niż o tym co po Voldemorcie. Dlatego pisz dalej bo przyjemnie się czytam. Styl pisania też jest dobry no i częstotliwość dodawania rozdziałów daje nadzieje że nie skończy się to tak jak w wielu nawet obiecujących przypadkach.
    Ja także mierze się z tematyką świata czarodziejów po Voldemorcie. U Mnie jest mniej postaci z głównego nurtu . Opowiadanie jest lekki ale z czasem nie brakuje i miłości i i akcji. Jeśli przeczytasz lub przeczytacie proszę o komentarze.
    http://nowaprzy.blogspot.com/2014/07/poczatki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na rozdział 10. :)
    http://www.druga-polowka-lily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń